In ziua de astazi clientul de rand este pur si simplu atacat de sute de produse, multe dintre ele similare cu celelalte. Asta se traduce printr-un timp mai indelungat petrecut in fata rafturilor din supermarket, incercand sa ne dam seama care produs este mai bun decat altul, care produs este potrivit pentru noi, cat de ieftin este, si, mai ales, de ce este diferit de altul de la o firma concurenta.

google-41110Asa este, mintea omeneasca este mai degraba atrasa de diferente decat de asemanari. Inca din andolescenta ne dorim sa fim diferiti unii de alti, dar se pare ca pe parcurs ce crestem, uitam de acest aspect. Cu toate acestea, exista si oameni care inca nu au uitat ca scopul primar este sa fii diferit, si tocmai de aceea se pare ca au succes in afaceri – pentru ca aplica principiul diferentierii si in afacerile lor.

Se mai intampla uneori, chiar si atunci cand suntem diferiti sa nu stim sa aratm asta clientului. Fie ca folosim moduri similare de a ne promova, fie ca folosim ambalaje similare, sau chiar vocabular asemanator, diferentele pot fi mai putin vizibile daca nu constientizam rapid ca detaliile sunt de fapt cele care fac diferenta. Daca produceti un produs de masa, ori livrati un serviciu similar cu al altora, atunci batalia pentru mai multi clienti trebuie sa inceapa de la diferente. Informati-va clientii cu privire la diferentele dintre voi si concurenta, pentru ca ei sa inteleaga de ce ar trebui sa va aleaga pe voi si nu pe altii.

Una din cele mai simple metode prin care puteti face asta este sa va creati o prezentare video. Apelati la specialisti sau creati chiar voi o prezentare a produselor sau serviciilor voastre, axandu-va pe diferentele dintre voi si ceilalti. Oamenii sunt interesati sa afle de ce sunteti diferiti unii de alti pentru ca le place sa aiba un cuvant de spus. Cu alte cuvinte, puneti-i pe ei sa aleaga intre voi, si nu incercati sa furati clientii concurentei – aceia sunt acolo pentru un motiv. Castigati mai multi clienti noi, pentru ca acestia au ”chef de cumparaturi”.

Marele avantaj al prezentarilor video este ca pot fi lansate pe mai multe canale de promovare. De la tv pana la retelele de socializare, prezentarile video pot ajuge la mai multi potentiali clienti. Mai mult, daca alegi sa narezi spotul, atunci il poti lansa chiar si pe radio.

Important este sa te faci vazut si auzit, pentru ca este important sa dai de stire clientilor ca acum au de ales intre tine si altii. Le poti spune cateva cuvinte despre tine si de ce esti tu diferit de altii, si in felul acesta apelezi la discernamantul lor. Astfel, data viitoare cand vor avea nevoie de un produs sau serviciiu pe care si tu il livrezi te vor lua in considerare. Iar daca prezentarea video a avut un impact serios asupra lor, atunci mai mult ca sigur iti vor deveni clienti. Creaza-ti acum prezentarea video care iti va aduce mai multi clienti.

Leave a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *